Friday, 25 March 2016

She is Priceless



alhamdulillah,,,,anak-anak membesar dengan sihat. Insha-allah tahun depan semua pun dah masuk sekolah menengah. kot ada rezeki, pergi mana-mana tempat lain untuk teruskan perjuangan hidup. mungkin jugak kak ton akan tinggal berdua balik macam masa baru kawin dulu

huh
mencabar dan boring jugak bila pikirkan masa tu nanti. suami tengok isteri, isteri tengok suami

mungkin si kecik ni bakal peneman kami
baru 2 tahun, ada perjalanan hidup yang lagi panjang




2 minggu tak de kat rumah sebab balik kampung, rumah jadi sunyi sangat




kesayangan ayah



kesayangan along




baju kelawar angah masa kecil yang ibu jahitkan 
sekarang adik mewarisi



kenyang angah 




 kusut rambut abang iwan, meh sini adik sikatkan

ada abang kakak yang dah besar, rambut adik angah ikatkan



1 comment:

  1. Comei sangat dia pakai baju kelawar tu :)

    ReplyDelete