Wednesday 2 October 2013

Candy Buffet



syukur sangat-sangat, alhamdulillah

dengan izin-Nya dapat la aku naik satu bendul lagi

berkat izin suami, doa mak abah, perbincangan dengan adik, dorongan kawan-kawan maka beranak la IdaShazana Candy Buffet

haaaaaa,, nama tak nak kalah
insha-allah hasil pun aku tak nak kalah





image ni aku google saja sebab tab aku kena re-format. hang sebab anak dara install minion. mainan tu kata orang kedai tu memang menyebabkan banyak tab hang

dah re-format, semua pun hilang

lupa betul aku ada banyak gambar ada kat dalam tu. gambar angah shooting iklan, DIY kerja tangan

sodeh tauuuuuuu
especially gambar shooting tu, first time dia terlibat. dari pukul 5.50 pagi sampai 10.30 malam duk tertonggok kat set penggambaran

walaubagaimanapun, imej tu lebih kurang sama dengan apa yang aku setkan hari tu. giler ko nak amik yang hebat, kot kang tak mampu nak buat


maka dengan itu jugak aku nak war-warkan kat sini. kat fb dah aku post semalam.

sempena dengan anak angkat yang baru ni, aku ada buat sikit promosi


sapa-sapa yang bercadang untuk adakan majlis, aku bagi harga spesel akka unbelievable. RM50 aku charge untuk 25 pax punya hidangan

apa ada di situ?????
choc fountain beserta chocnya sekali
ngeh ngeh ngeh... tak guna ada fountain kalau tak de choc

choc fountain, marshmellow, ginger biscuit yakni biskut jejari, candy yang akan aku decide later, simple cupcake

amacam?...ok ke??

kot kalau korang nak tukar, boleh le dibincangkan

semua bahan dan simple deco aku sediakan, korang cuma perlu sediakan meja. kain lapik meja pun aku sediakan. kot kalau korang nak guna kain sendiri pun ok jugak

tapi dengan syarattttt...... lokasi di sekitar klang dan shah alam sahaja, tapi pun mengikut budi bicara aku. kalau shah alam jauh ke belah sana mungkin aku kena pikir sikit

kot kalau area puchong ke, banting ke... boleh kot aku consider tapi kasik la sikit belanja minyak untuk aku. sian la kat insan ni

u tolong i, i tolong u

semalam ada la 3 orang discuss dengan aku tapi date tak berapa sesuai pulak. diorang punya event 12 Oct tapi masa tu aku mungkin dah berakit-rakit ke kampung untuk hari raya

jadi jangan lepaskan peluang keemasan ni yek

huhuhuhu... emas le sesangat kan



10 comments:

  1. hamboiiiii rancak da akk kite ni berbisnes

    ReplyDelete
  2. anies ... bole la tahan. anak dah besar ni, nak isi masa lapang kononnya

    ReplyDelete
  3. tahniah..nak sample skit..hihi

    ReplyDelete
  4. Tahniah! memang betul kata kawan2.. kek u buat, sedap!!

    ReplyDelete
  5. sue bee .... tq. kalau dekat boleh je bagi sample

    ReplyDelete
  6. terima kasih ida. tiap kali siapkan order, mesti rasa berdebar, takut tak menepati citarasa

    ReplyDelete
  7. ahhhh nyampah la, majukkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    wei, dulu2 kan masa bday anak aku, aku wat sendiri je candy buffet tau....ko tgk tak entry bday anak aku....mcm2 ada...RM500 beli, dpt satu troli, muai ko, jemputan 500 org mmg berlebih2 la hahahahahhahaha bekas2 utk candy buffet pun actually aku ada sendiri hehehehehhe
    tapi nak set up sendiri, i dont hv time la....aku ada passion utk buat, tapi kekangan masa plus handbag aku masih kiut2 la...dok berkepit merengek je tau

    ReplyDelete
  8. sonok kan buat menda ni. sebab budak2 dah besar la boleh mengulit dengan menda ni. anak dara tu pulak bukan main rajin menolong. yg teruna pun tak mo kalah

    ReplyDelete