Wednesday, 23 October 2013

Kek Gajah???



tak sempat ambil gambar dari rumah

dah sampai tempat event baru teringat tak de bukti pembuatan

huhuhu... kek dah kena jari
tergores di sana sini
redho je la. tepek je la gambar yang senget dan benget sikit




teka teki... apakah haiwan2 di atas kek???

mesti korang pening kan???... macam pernah tengok tapi macam kurang serupa

tu le namanya gajah, bug, ular 

gajah dah macam koala??.... ala, bantai je la
janji ada belalai

tu kan trade mark gajah. nasib le dia ada belalai, bole korang jawab teka teki dengan senang

tu le pun motip aku buat gajah, supaya orang tak konfius & terpikir-pikir




ada story di sebalik gajah nan sekor ni

kot kalau senang aku upload gambars.... banyak betul gambar nye. penat kot aku nak resize




gajah dah nak sama besar dengan ular

sama ada gajar yang ada masalah tumbesaran atau ular yang terlebih bitamin





gambar dari pandangan udara ada la macam gajah jugak

lega baby


4 comments:

  1. manariknya kek dia siap ada gajah kat atas kek lg.:)

    ReplyDelete
  2. kreatif sungguh ... saya cuma pandai sapu rata jer ...

    ReplyDelete