Monday 23 September 2013

Pencetak Huruf Yang Tongah Hot



pada siapa-siapa yang buat kek atau selalu jalan-jalan blog pembuat kek mesti biasa nampak kek yang bertulisan fondant atau gumpaste macam ni

yang paling hebat dalam blog kak ita

kak ita mana???? korang tak kenal kak ita??

sapa tak kenal sapa tak tau memang rugi besar

aku kagum betul dengan hasil kerja tangan dia, penuh seni dan kemas



ni adalah pencetak paling hot sekarang


crop dari kak ita


hasil dari pencetak....sangat lah comei, menawan kalbu


sapa yang berminat dengan pencetak ni, aku ada ready stok

insha-allah dalam masa beberapa hari pencetak ni boleh berada di atas meja anda

boleh la hasilkan kek dan cupcake yang hebat macam kak ita. 


harga adalah sangat berpatutan RM24 tak termasuk delivery

apalah sangat dengan doploh pat engget tu kalau hasilnya boleh menggegarkan jiwa customer



11 comments:

  1. oiiiii puan blog, aku nak sebutir, email aku elly@sigmasetia.com

    ReplyDelete
  2. cantik...tp sy x pandai buat kek heheheh

    ReplyDelete
  3. Gempar! Angelina Jolie Cuma Ada 3 Tahun Untuk Hidup => http://syokbah.com/gempar-angelina-jolie/

    ReplyDelete
  4. ala.... dulu saya pun tak tau buat

    ReplyDelete
  5. assalam ida. ada lagi tak pencetak ni?

    ReplyDelete
  6. ok sana nak. brp kos + delivery? or COD

    ReplyDelete
  7. saya nak 1 barang baek ni.Da lg x??

    ReplyDelete