Wednesday, 18 September 2013

Hiburan Sana Sini



amboi amboi... hebat beno rasanya.

citer pasal retis pulak padahal diri sendiri hanya la gadis sunti di tepi sawah di hujung kampung

tak kira... nak cakap jugak

degil nak mamps kan...


ni apa kes mak budak ni??...
tangkap gambar tak senonoh macam ni, lepas tu tunjuk pulak pada semua penduduk kampung




aku dulu waktu ngandung ada jugak tangkap gambar kenangan tapi tak de le gini kekdahnya

letak kuali atas perut...
letak caption i adalah ibu mengandung, perut sama besar dengan kuali. orang semua mengerti dan berbanggga dengan i




omei sangat le tu....

kalau aku mengandung lagi...
sila la anda semua beramai-ramai kucup perut aku yek

FOC saja... no bayar-bayar


reminder ...
mereka hanyalah kawan biasa, sila jangan gosip
tak suka tau

aku setuju sebab dulu aku kata kat kawan biasa
"untuk menunjukkan kita adalah kawan biasa, sila la letakkan dagu u di atas bahu i"


..... poning pala kak ton .....


2 comments: