Wednesday, 11 September 2013

Mc Queen Car



bila dalam keadaan jakun, kita kena letak banyak gambar walaupun semuanya gambar yang sama

apa ada heran, tonggeng sikit dah nampak lain sikit

politik sungguh, kan??


pertama kali buat kek 3d kereta

perasaan dup dap...
takut menghampakan imaginasi orang 




kalau uolls yang beli, hampa tak dengan hasil macam ni??

iolls harap uolls ok, terima seadanya

gini la kalau buat kek, perasaan berdebar dan takut tu selalu ada

maunya tak... orang bayar & expect something. nak-nak pulak untuk special occasion

haaaaaa... gitu le, cakap omputeh pulak kekdahnya




saja aku tambah kotak hitam putih tu, kasi tutup board. board besar punya la susah aku nak cari, dapat yang kurang sempurna

tokey kedai bagi diskaun seploh sen

rasuah la tew.....





ko senyum ye kereta.....

aku ni ha berdebar, macam perli je







inside ... choc moist

kek 2kg + fondant dah jadi 3 kilo setengah

tu belum masuk kotak kek

:)


10 comments:

  1. Wahhh... cantiknya kek ni! Anak teruna Yus dapat ni mesti suka habis..

    Eida, yus ada tag nama awak kat sini -->http://myownworld-eus.blogspot.com/2013/09/happy-blogwalking.html

    Hehe.. dah lama kita tak bw kt sini.. >.<

    ReplyDelete
  2. ciki : 2 hari punya research. alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. cantik gila lah..
    klo adib tgk ni, mesti dia histeria..
    silap2 dia tolak kek tu macam dia main tolak2 kereta mainan dia..

    btw, very the nice work..
    :D

    ReplyDelete
  4. puan ainnur .... sampai histeria??..jangan sampai duduk pulak, ponek den buek

    ReplyDelete