Monday 2 April 2012

Saya Seorang Tunas Puteri



Anak dara mokcik sorang ni dah tahap 2
kejap je masa berjalan
sedar-sedar dah darjah 4

rasa macam baru je lagi dia dok melalak tak hengat dunia
memang dari dalam pantang dah start nganga
punya la mokcik tak mampu bersabar dengan dia

balik keje mulut dah besar mulut perigi
pulak tu menangis tak men la seploh minit
paling cikai pun 3 jam

tak ble tahan bila dia bole berenti tiba-tiba & buat
macam tak de apa2 jadi
padahal omak eh punya telinga dah menanah

dah sekarang......dia adalah seorang tunas puteri

 saya adalah seorang tunas puteri yang kena lengkap dengan semua aksesori
kalau tak lengkap, maap ai takkan pakai ok
ibu i tau i punya perangai

walaupun tak suka tapi dia akan tetap beli
sebab tak tahan dengan saya
asik merengek tak mengira waktu & tempat

saya sorang je anak pompuan ibu
jadi ibu kena la belikan jugak



hari ni ibu kena belikan klip hitam kat skaf tu lagi
sebab saya dah hilangkan


oooooooooooooowwwww...
mokcik dah start tensi
sebab balik dari sekolah agama ni dia akan bagi
reminder yang bertalu-talu

non stop...no exception

No comments:

Post a Comment