Friday 8 November 2013

Anakku Princess



sayangkan anak tangan-tangankan, sayangkan anak ikut-ikutkan kehendak dia

:)


di suatu petang yang hening lepas collect anak-anak dari sekolah agama. mengelupur angan masuk dalam keta. ini budak kalu kalut semacam mesti ada samting

"ibu... angah masuk pertandingan princess esok"

esok ko... bukan minggu depan. aku pulak yang mengelupur. tercekik ailio aku dibuatnya

satu apa pun tak de

cepat-cepat buat muka seksi kat laki dengan harapan dia tak bising dengan keje last minute cenggini

called kawan kat shah alam sebab aku tau anak dia ada baju princess walaupun tak tau macamana rupa baju tu

cepat-cepat masak nasik goreng, telur dadar, panaskan kuah laksa semalam

terciptanya nasik goreng adalah hasil lakonan muka seksi. ingat senang ke soami bersetuju makan nasik goreng untuk dinner

lepas maghrib terus pegi kedai aksesori kat shah alam. beli segala kepak rama-rama, topeng muka dengan batang apa ntah nama dia

pecut pulak ke dataran shah alam, janji dengan kawan untuk collect baju

haiya..... baju pendek beno

pecut pulak ke kedai baju,,.. cari skin socks



acara testing dalam bilik princess



rambut aku buat jugak. testing supaya esok kat sekolah dia tau apa nak buat



pakai stokin



peace tanpa rela



pakai lagi sebelah stokin



dah siap seorang princess

princess le sesangat.... janji dia happy

dari rumah aku dah ikat rambut siap-siap, pakaikan gel dengan klip sekali. sampai je sekolah nanti terus bukak tudung


2 comments: