Thursday 16 January 2014

Tingkap pakai baju baru



Sekarang harga barang mencanak naik kan?...

Semua naik kecuali kangkong. Tapi takkan nak santap kangkong tiap-tiap hari. Kang susah nak bezakan mana satu kak ton mana satu arnab

untuk itu.... kena la pandai ataupun berlagak pandai

salah satu yang aku rasa membantu adalah masak kat rumah, kurangkan makan kat luar

mahal tuh. Macam aku yang ada 3 orang dewasa 2 kanak-kanak ni bajet dalam 100 la. Kalau sekali sekala manis la

Kalau berkala-kala?....
kak ton takbletahan

untuk memantopkan semangat rajin ke dapur, aku upkan sikit pemandangan mata

tarok blind lain. Kalau sebelum ni aku pakai blind buloh bajet orang asli di tepi gunung, kali ni kita kasi tukar



Taraaaaaa kucaaaaaa

dah sama dengan warna kabinet


Sebelum pasang saspen jugak sebab warna macam pink je. Kot kalau betul pink, nangis le aku kat tepi tali air

bila dah siap, baru nampak ngam. Pandai apek kedai
haaaaa... kasi puji sikit




Amacam... berkobar-kobar semangat

kemon baby....suami dan anak-anak menanti makanan meletop dari anda



2 comments: