Wednesday 17 April 2013

Opocot ... ular pink



Bila Angah & Iwan duk menyepi dalam stor bawah tangga, aku dapat agak mesti ada projek yang diorang tengah settlekan.

Pulak tu minta aku punya biji mata bug yang diorang korek dalam kotak barang jahitan. Mesti projek mega nih tapi aku sempat la kata no atas permintaan bijik mata tu. Dengan redha dan tanpa bantahan sepatah pun dua beradik tu berlalu pergi

Walaupun tak dapat bijik mata, aku still dengar diorang pot pet pot pet dalam stor tu. Semangat waja sungguh... kerna dalam stor tu bukannya ada kipas. Cuaca kan adalah mencabar sekarang nih. Kalau aku kat situ, kejap je dah mengelupur. Sauna giler


"ibu ...... pejam mata cepat".

"taraaaaaaaaaaaaaaaaa...ular"



otototototo
ni dia hasil projek korang. ular dari stokin lama

entah bila masa diorang korek stokin ni dalam kotak

stokin pink op kos la angah punya

along yang kat belakang nyebuk je, saja bikin panas adik-adik dia. entah kenapa sekarang suka sangat dia menyakat. kengkadang sungguh la tensi



good ....
ular complete dengan lidah dan lidah itu kita bole kategorikan sebagai lidah yang kontot. i tak takut langsung kalau gitu ghoman ularnya



lidah along lagi panjang dari lidah ular



cak ...
i am snake, pinky snake


No comments:

Post a Comment