Monday 23 December 2013

Kek Bunga di Sana dan di Sini



hai kawan-kawan....

lama kak ton tak update yek

cuti sekejap dari kesibukan kota. cuti pun tak de le relax mana sebab pergi mengadap kesibukan kota jugak. melayan permintaan anak-anak. tapi bila tengok anak-anak happy, mak dan bapak tumpang happy jugak

semua mak pak pun akan rasa macam tu, ye dak

sebelum pergi bercuti sempat siapkan order dari 2 kawan

tq heliza.

duluuuuuuu sesangat.... pernah buatkan kek untuk anaknya haziqah masa dia umur 1 tahun. sekarang dah besar panjang....dah 5 tahun. muka pun totally lain tapi masih maintain cute

design dibagi tapi aku ubah sikit-sikit. tq pada tuan punya hasil kerja tangan



meh nak cerita pasal kek ni

tema birthday party adalah rapunzel. jadi yang kuning melilit kat tepi kek tu adalah rambut dia la

nanti tuan tanah akan pacak patung rapunzel atas kek

aku tak dapat tengok hasil ... tapi aku rasa mesti cun sebab tuan tanah yang aku kenal amat menitikberatkan kesempurnaan






tangan angah sebagai model

choc moist 2.5kg



lighting macam katun...

aku amik 1/2 day untuk siapkan order ni sebab malam dah nak gerak

1 biji kek, cupcake, cream puff





semoga semuanya ok


5 comments: