Wednesday 23 April 2014

Tak suka tau



selain keje makan gaji kat opis, keje kat rumah, buat kek dan yang seangkatan dengannya, candy buffet, aku pun ada buat service sewa bekas untuk candy buffet. pada yang tau tu tau le, pada yang tak tau ni le masanya nak tau. bajet beno kan statement, buat orang nyampah je

bila ada yang menanya, sure le aku rasa gembira. tapi benda ni lebih pada hobi, bukan kerna income semata-mata

kadang-kadang soalan yang orang tanya tu beno-beno le funny. tak sampai hati nak geram. garu-garu kpala mulanya sebab nak hadamkan soalan tu

pada satu ketika .... lepas sms non stop dari penanya. dia pun tau aku duk klang, keje kat shah alam. kawan dia yang pernah sewa sebelum ni rekemen. aku pulak bingai tak de tanya dia kat mana sebab aku bajet dia mesti le kat sini-sini jugak. no akaun pun dah amik, untuk transfer deposit

last-last dia cakap,  saya kat sarawak. macamana yek?.. tanjat maimon tau, keluar burung pat lima ekor duk terbang keliling kpala. konpius dah rasanya




jangan le buat lawak macam ni


6 comments:

  1. Oi. Ni cerita Kak Ton ke cerita Kak Maimon? Asyik tukar-tukar orang aje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhaahahahaha
      bila dah glemer, nama kena la ada byk. baru le nampak seksi

      Delete
    2. Kak Mon, giler geli tekak aku baca wei. Sekso konon!




      Bu bu bluwekkk!!

      Delete
  2. wakakkakakkaka
    kat sarawak
    kelas ko!
    apa lagi
    charge la harga outstation
    wkakakakakakkakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. harga outstation satu hal. kang barang sampai tinggal rangka je

      Delete