Friday 29 March 2013

Karoks



Syiok oooo bila dapat chance syok sendiri

melolong lolong dalam kereta sampai orang dalam kereta sebelah pun buat muka pelik

melolong lolong dalam bilik sampai anak-anak berlari naik atas, kot-kot bonda diorang kena sawan

Feeling feeling nyanyi dalam taman, lari lari dalam hujan renyai


aku takat nyanyi kat 2 lokasi tu je le
tak berani nak pergi karoks
takut pening plak orang-orang kat bilik lain

aku ni nampak je ganas tapi sentiasa pikir pasal orang lain jugak
tak de sellfish, pentingkan diri


bila start syok sendiri, ada la dua tiga lagu yang memang ada dalam kefala aku
memang tak boleh tinggal langsung lagu2 ni



lagu azie,,, pelamin anganku musnah

bila start je azie nak bukak mulut, masa tu la aku tiba-tiba rasa nak baring atas katil sambil pakai baju pengantin. bila tak jadi kawin, katil pun bergoncang

sedih wei ...



lagu haida ... hajat


lalalalalalal.... sekarang aku nyanyi kekuat kat opis
boss cuti, tikus pun naik tocang

dan tu boleh dipanggil tak sedar diri

No comments:

Post a Comment