Friday, 1 March 2013

Sedih ... tak berusik pun



Bila dah boring makan nasi, aku suka la makan mee dan yang seangkatan dengannya. Walaupun masak mee, nasi dan lauk tetap jugak kena ada. Kekanda dan anakanda-anakanda di rumah tu mana boleh tak jumpa nasi. Kang mengelupur tak tentu pasal aku jugak yang nak kena hadap


OK,,, minggu ni minggu jemu nasi.
Perut rasa penuh (kenapa???... nanti kemudian aku cerita, kalau rajin la)

apa lagi ?... buka tenet cari la resepi baru. Giat la aku print dan tulis nota. Balik kerja nak singgah kedai, beli apa yang tak de dalam gobok





Aku buat ni tapi tak de sapa pun yang sudi rasa ataupun buat-buat muka terkejut sebab ibu sanggup masak bihun ni sambil pakai blaus merah dan seluar slack hitam.


tapi aku tak salahkan diorang sebab rasa dia pun ..........mmmmmmmmm


4 comments:

  1. rase dy 'mmmmmm' ...??
    nampak sodap je! hehe.. meh nak rase cket!

    ReplyDelete
  2. ala kesian.... takpe mama dapat pahala memasak dah :-)

    ReplyDelete