Thursday 13 June 2013

Untuk Makcik



pada suatu hari, perut adalah lapar tapi malas nak masak. bukan malas sangat tapi masa tidak mengizinkan. tenaga yang ada nak sparekan untuk benda lain yang lebih utama

haaaaa.... tu ayat cover pemalas sebenarnya

atas dasar malas tu maka aku mengangkut anak-anak ke sebuah kedai makan

makan sambil sembang-sembang dengan tokei kedai

dia kata teringin nak makan kek butter, dah lama tak makan kek butter. nak order sebiji 

otototototto makcik. i bersimpati




ni aku persembahkan sebiji kek untuk makcik .... 
tak payah bayar yek makcik

hari tu aku makan suami makcik tu bagi diskahun melampau-lampau. tu first time aku bayar, sebelum tu free.

free tau.....tak bayar apa-apa

terima kasih yek pakcik dan makcik
hanya Allah yang membalas

note : hanya kek saja free, tupperware tu aku mintak balik
:(

4 comments: