Friday 28 June 2013

Touch-Up, part 2



Sekarang kita beralih pada lokasi kedua kerja-kerja tacap

Sementara 2 pekerja buat kata area dapur, sorang lagi duk menebeng dalam bilik air bawah tak jauh dari dapur. jarak antara dapur dengan bilik air adalah 15 saat menyusur macam ular sawa

bilir air ni asalnya jamban cangkung, rupa macam jamban zaman 1960- an je kekdahnya. bila tetamu datang & nak tumpang bilik air, aku rasa nak letak muka dalam almari je. malu weiiiii,,, sebab aku memang dilahirkan dengan hati yang lembut suci

kedai tile kata ni design baru, ada bijik-bijik. lantak la baru ke lama, janji nampak lain supaya bila tetamu guna jamban nanti aku dah tak malu walaupun diajak masuk sekali join diorang beraktiviti



tumbuhan penyeri kononnya ...
sodih tak????




lalalalalalla... boleh la tetamu berry dengan gembira

ada hand bidet, tak yah nak angkat gayung lagi yek wahai tetamu



toilet bowl brand cikai je... tersalah beli. memekak wong kat lubang telinga aku suruh beli johnson suisse. mana nak tau... yang ni aku dah beli awal-awal sikit. sorry la wong, yang atas tu kita guna johnson yek





wong & team berjaya menghilangkan paip yang tersembul sebelum ni. well done pada wong, kagum akka jakun kejap
:)

paras tile 7 kaki, mandi nanti kiranya tak de le cat kena air. air percik dekat tile je, konon senang la nak cuci.

haaaaa.... dia tatau aku pemalas cuci toilet

pintu toilet tu plan asalnya nak pakai bi-fold tapi mendapat tentangan hebat dari wong.

deiii wong ,... rumah sapa kah ini???

dia kata pintu bi-fold tak berapa tahan. tak po la... kita guna je pintu lama, aku cat je frame dia supaya nampak berkilat bergemerlapan

dalam hati ... .selamat duit aku RM400 untuk 1 pintu


syukran .... lalalalalalla
lompat bintang penuh semangat


2 comments: