Monday 12 November 2012

6 Doraemon ... boleh buat magic?



Pagi ni semangat membuak-buak untuk bangun tidur

Cuti sokmo minggu ni nampaknya. Hari ni keje, esok cuti, lusa kerja, tulat cuti, tonggeng kerja
Fuh ... nyaman betul macam ni

Suhu sekeliling pun ala-ala manja

Sapa nak usulkan pada parlimen menda macam gini diteruskan?
Hasilnya, pekerja semua pun malas la macam aku

Walaupun bantal memanggil-manggil, langsung aku tak heran
Apa pedulik ,,, esok masih ada
Takkan lari bantal dikejar



OK, jom intai doreamon itam ni

Bukan aku yang malas nak kaler tapi dia sendiri yang dah tukar warna
:)
Tu la rupanya kalau doreamon mandi lumpur



ala .... itam pun orang semua tau itu doreamon

kecantikan semulajadi tak bole disangkal macam aku





korang ada pernah intai nasib aku pasal rumah?
tak pernah?.... silakan intai kat sini rumah terbengkalai

patutnya cek perbayaran LAD dah boleh dapat
takkan dari bulan mei sampai sekarang pengarah tak de kat pejabat?
tu last status masa aku call dulu

tup tup sekarang ni .... company tu dah bankrup katanya

call aku diorang sambung pada bahagian akaun
dah gitu le update orang-orang account kat situ


wow, this is really bad

diorng suruh aku check dengan liquidator... diorang pun kasik le nombor mr. ong tu

cair le hati aku, kebarangkalian nak dapat walaupun 2 sen tak de
hutang developer berlambak-lambak katanya
diorang concentrate untuk clearkan utang2 dengan bank dulu


uwaaaaaaaa............
punahlah harapan aku nak jalan-jalan kat hawaii sambil pakai bikini
topi besar dah beli, bikini pun dah survey
bekenan yang kaler belang2 warna ijo campur pink pekat

:(
tak de chance la orang hawaii nak nengok keseksian aku

kalau diorang nak tengok jugak, kena la usaha sikit
kerja keras, kumpul duit dan datang sini
aku akan tukar lokasi ke PD



No comments:

Post a Comment