Thursday 15 November 2012

Taman Pertanian je



ahakssss... rasa macam diva pulak
bukan senang peminat-peminat dapat saksikan wajah aku kat muka depan 
kena tengok timing jugak,,, 

hari ni hari yang paling seswai, saksikan la aku berjalan-jalan tanpa arah tujuan

dah lama betul diorang ajak pegi taman pertanian ni, aku je malas nak melayan
ada sekali tu cubaan melayan hampir berjaya
dah sampai depan pintu masuk, tengok-tengok dah nak tutup
wah, awalnya diorng tutup. sebabnya bukak pn awal

tujuan utama yang anakanda gila2 nak pegi sana tu sebab nak naik beskal je

sedih ,,,, nampak sangat rumah tak de beskal
malas nak beli, tempat letak terhad
lagipun kawasan rumah aku tu ada je spesis yang suka bawak kete lelaju
bukan diorang kira ada budak tengah main ke hapa
dan aku yang bersopan ni terpaksa beralah



awwww... malu pulak tengok diri sendiri
nasib la cuaca nyaman je, kalau tak terseksa le aku dengan baju itam
konon nak nampak kurus tapi hazabnya sendiri la tanggung




geram aku dengan diorang ni, tak reti-reti nak nengok kamera
salah satu sebab aku malas nak beli kamera mahal, no model untuk ditangkap gambarnya




anak dara dan bapak tak teruna




peace je la yang ko tau

masa kat atas bukit ni ada kejadian ngeri pada aku
kesian betul, sorang budak dalam 6 tahun kot
jatuh basikal dari ketinggian 300 meter dari aras laut kot
punya la laju dia bawak beskal, turun bukit plak tu
samada dia tatau guna brek atau dia memang tak nak guna
jatuh tergolek depan mata laki aku
berdarah-darah muka, kaki n tangan
sadis ... aku nengok plak nak nangis

masalahnya, tak de sapa-sapa pun yang join dia naik beskal tu
padahal aku nengok ramai sedara-mara dia yang sewa beskal, diorang berpacah kot
naya je budak tu, insap anak-anak aku kejap

 ok, lets move on baby



terpana kejap, dah beso panjang anak-anak aku
tapi kenapa aku masih nampak remaja????
sukar untuk diexplain




gaya seorang juara




titi gantung ke ni?

tabik hormat dari along sebelum kami mengundur diri
kejap je dah settle acara hari ni
memang niat nak lepaskan hajat diorang je
lepas ni tak de le berzikir kat lubang telinga aku kata nak pegi sana lagi
harap-harapnya laaaaa



No comments:

Post a Comment