Sunday 18 November 2012

Ber'SkyFall" di Hujung Minggu



Wedding anniversary ari tu, somi belikan handphone
satu untuk isterinya nan comei, satu lagi untuk diri sendiri

budak kaunter tu bagi kitorang 2 tiket wayang TGV
haih ...aku pun terima la dengan hati yang tak berapa terbuka
dia tak tau ke aku tak suka tengok wayang?...

budak-budak tu suka la
aku tak de alasan untuk tak bawak diorang
aku selalu je bagi alasan untuk tolak permintaan diorang
sekarang???..apa alasan yang munasabah?



the tickets




the phones

apa model?...no no no, jangan tanya
tak mo bagitau, nanti korang tiru plak
:)



sementara tunggu waktu tayangan yang lagi setengah jam je, kitorang memenuhkan perut kat subway kejap

ish ish ish ...sungguh la aku tak suka
meja banyak tapi semua pun penuh dengan sampah
tak de pekerja ke nak kemas?.
meh aku tolong kemaskan



cepat-cepat sumbat makanan dalam mulut
malas aku nak duk lelama
kang ada yang aku mintak kain buruk dan plastik itam




cepat anak-anak... kita masuk wayang cepat
james bond pun dah call ibu, dia tk sabo nak lompat dari ketapi
masa tak banyak dah ni


No comments:

Post a Comment