Tuesday, 14 May 2013

Mandi Manda



Tak kuasa la aku nak berendam dalam kolam dengan cuaca  yang menggugat jiwa ni

Ni sebab dek en. laki la. Sibuk je nak bawak anak pegi mandi, macam le tak pernah pegi

Lokasi kat Gold Course Banting nun


Budak-budak ni kalau bab berendam tak de masalah langsung. Ko letak la diorang 2 hari pun kat sini, masih tetap nak terjun, golek terlentang





ni namanya proses menghitamkan kulit yang putih bak telur direbus tu. sampai rumah bukan main rentung semua orang. aku ingat arang berjalan .... rupanya anak-anak sendiri. 

ooohhhhh.. sorry la wahai anak





cewah cewah ... ingat kat hawaii?





lantak la korang

main la puas-puas. 
ibu nak baca malajah Anjung Seri ni

wahai anak-anak, kalau barang dah kecut nanti, sila la naik atas. ibu menanti dengan hati terbuka





sebenornya .... aku tak mandi bukan sebab takut panas tapi sebab bikini dah tak muat


4 comments:

  1. hahahahaha... ye ke kak bikini x muat? or tkt kena tackle? hehehehe

    ReplyDelete