Friday 23 August 2013

Bila Diri Kurang Harta




Baru balik menangis di tepi perigi buta. Sambil menangis sambil nyanyi lagi Sharipah Aini.

Sedih tau ... tak de kamera nak tangkap gambar diri sendiri yang sekarang berkulit berminyak.

Pakai sunblock yang beli dalam bulan puasa walaupun tak nampak hasilnya lagi. Hasil le sesangat, kan. Baru pakai 2 minggu dengan kulit bak manggis tu, lagi mau salahkan produk. Baru-baru pakai hari tu minyak semua menyorok dalam kulit, sekarang ya ampun.... boleh goreng keropok lekor.

Salah kulit sendiri atau salah produk???
Buat masa sekarang aku salahkan produk
mihmihmih

kalau sapa-sapa berani cakap tak dapat bezakan aku dengan kenchana dewi, aku tampor kuat-kuat. Diam-diam sudah


ekceli.... dalam tab, dalam kamera banyak jugak gambar yang aku belum tontonkan secara eksklusip. Gambar jam dinding yang tak macam jam tu aku suka. Gambar dah tak de, jam pun aku dah campak dalam tong sampah.

tapi nasib jugak, kalau tak mesti aku dihina kerna mampu ada jam sebegitu rupa. Kadang-kadang aku pun garuk kepala bila tengok jam tu. Sedih ko,,,, bole menitik airmata. Tak pe la.... sekarang jam kat dinding dah comel, kalah aku



cari-cari kat laptop, kot-kot ada gambar lama yang kalah erra fazira. tak de pulak,,,, semua pun macam joyah ujung kampung.

okokok... memang aku sejak dari azali dah macam joyah. ngaku dalam terpaksa



No comments:

Post a Comment