Monday, 5 August 2013

Dobi Murah




ko nampak tu??

jenuh aku mendobi baju raya diorang
tu semua baju, seluar tak de

kena la basuh dulu, kang gatal-gatal pulak badan para peserta. sapa yang bersalah??... mesti le aku yang dipersalahkan, tak de orang lain

baju yang tak boleh kena air dah aku kirim ke dobi yang kena keluarkan RM, dobi ni tak payah keluarkan apa-apa kecuali keringat

tak pe la, tak de hal ...
janji seisi keluarga memancar bersih dan wangi




tudung aku je tak de lagi 2 pasang

esok bila dah sampai kampung mak mertua, nak kena beli la. ada la alasan nak keluar rumah kejap
:)


esok dan rabu adalah hari yang busy kerna aku adalah penganyam ketupat sebanyak 100 biji. ok jugak, tak de la aku tercangak-cangak tak de kerja


2 comments:

  1. waaaaaa rajinnya. hikhok. selamat hari raya ye! :)

    ReplyDelete