Friday 30 August 2013

Steamboat



Sekali-sekala dapat makan steamboat sedap jugak
Duakali-duakala rasa muak pun ada

aiseh..tuan belog nampak kurus
bulan puasa le katakan

iye adik-adik semua, ni gambar masa bulan puasa
selim sikit
dah raya punya gambar tak payah la tengok



kalau ikutkan hati malas nak pergi, kena tinggalkan suami berbuka sesorang. dia mesti tak nak join aktiviti aku dengan budak-budak office tapi boss beria-ria sungguh ngajak

rindu kat anak-anak aku la katanya

memang boss aku ni suka dengan diorang
tak percaya???? 





maka berpergian la kami ke buffet steamboat d'kayangan kat area stadium shah alam. ayahnya berbuka dengan asam pedas yang aku sempat masak

ada kambing panggang. tu je sebab kenapa aku pilih tempat ni. minggu sebelum tu dah berbuka dengan steamboat flaming

nak suruh aku review?????
apa aku tak de le segah mana. makanan pun so-so je

kuih muih agak keras, mungkin sebab kena angin bayu walaupun aku nampak ada plastic cover

dessert pun tak banyak pilihan

anak-anak banyak makan udang, kambing aku pulun dengan sempurna walaupun kurang rasa perapan

yang paling tak up-to-date adalah dapur dia

masih pakai dapur lama yang ada tong gas. jadi dapur gas ada kat tiap-tiap meja. kalau nak main sorok kat bawah meja tak dapat la jawabnya

kalau la tong meletup....haih, ramai le yang terlibat




TQ MIKE ......

serabai je kan rupa mike hua

tapi dalam hati ada banyak taman

2 comments: