Thursday 22 August 2013

CupCake Cucuk Gambar



untuk makluman, duit dalam dompet yang kena pau dek perompak adalah kebanyakannya duit jualan kek dan biskut, collection sebelum raya. bukan setakat kebanyakan, cuma 3 engget je duit aku yang lain-lain semua duit kek.

kena la berusaha gigih untuk dapatkan order baru kot, top up semula. tak pe tak pe, kalau ada rezeki Allah untuk aku takkan ke mana. Itu aku amat pasti, yang penting usaha dan tawakkal




Alhamdulillah

Rezeki pertama lepas raya. Menyenangkan kerja sebab semua bahan ada, tak payah nak berlari-lari ke kedai kek.




2 kotak cupcakes tema pink purple untuk kawan-kawan sekolah katanya. Hati kata warna pink tak macam pink tapi mata kata boleh le tu. hikkksss... kes malas nak re-do.

Semalam penat tuh... ada stock take.
Semua barang pulak tu nak kena kira. Sebagai penasihat akka mandor untuk stock take, otak ligat berpusing untuk memahamkan orang cara untuk menyiapkan reconciliation dengan betul.




Happy Birthday Adriana








ko mampu pinjam handphone boss untuk tangkap gambar personal dalam ofis.??

haaaaa... aku kan giler vavi, dengan boss pun macam kawan tadika. boss pun panggil aku boss. tak ke bercelaru namanya tuh

relax la ... hidup kena la happy sebab kawan aku hanya budak department aku. sebenarnya,,,, aku yang tak betul. aku tak senang bergaul walaupun mulut macam naga berapi. kat atas aku fire semua benda, bila turun ofis macam panda je.

apa kena mengena dengan panda????....
kerna panda adalah pemalu dan comel

larriiikkkkkkk




No comments:

Post a Comment