Tuesday 11 March 2014

Apa Nak Cakap ek???



minggu ni ada satu projek kecil tapi dah cukup buat aku tak senang duduk. Bukan tak senang duduk sebab ada masalah buasir tapi debaran yang ditahap maksima

kalau aku bagitau,,,, nanti ada yang gelakkan aku

"eleh, menda macam tu pun nak berdebar?"


tak kira .... nak debar jugak


projek sengsorang dengan projek reramai adalah tak sama yek. kalau sengsorang, aku nak pakai bikini merah hijo ke, nak berkemban ke tak de masalah 


tak de sapa nak eran, nak amik tau. kalau ada yang nak amik tau, si angah je sorang sebab dia tu ngalahkan juri tetap program realiti



apa projek aku????.... 
kalau berjaya dapat 50%, aku bagitau. kalau kurang dari 50%, aku diam je buat macam tak de apa berlaku. bukan nak berlagak ye tapi aku kan sayang korang, saja la nak share

sementara menantikan ujung minggu ni, mari kita tengok apa ada kat sini


pening la macam ni.... nak pergi basuh bikini la kejap. bila bikini dah kering, nak lepak tepi laut. release sikit tension






17 comments:

  1. kak, bukan warna hijau epal bentuk bintang ke?

    ReplyDelete
  2. heheheh... yang ni baru beli, duit BRIM

    ReplyDelete
  3. mesti la saiz kecik, baru nampak mantop

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikat ketat sket tau. Ye la, air deras. Nanti tertinggal pulak kat pantai tu, kena kat hidung ikan jaws. Tak dapat nak bernafas.

      Delete
  4. hahahahaha...main kasar nampak. buta mata jaws, akak tak jamin

    ReplyDelete
  5. kak..make sure xde paparazzi...ekekekekeke

    ReplyDelete
  6. orang glemer... paparazzi di mana2 saja

    ReplyDelete
  7. adeh , kena cek cctv dulu tuh ... ghau ghau .

    ReplyDelete
  8. projek mende lak nih
    seksinya bikini ko
    ikat mati wei
    kang terbukak tali tu, hanyut di bawa ombak
    mau nanah mata aku

    ReplyDelete
  9. awwww, nak tanned kan kulit ke ? :)

    ReplyDelete