Friday 14 December 2012

Konsert AAron AZiz

Kebetulan, ramai pulak tetamu datang. Tetamu yang tak dijangka pulak tu.


Wwwwwwwweeeeeiii, seronoknya.
Aku memang suka terima tetamu, orang kata murah rezeki.

Jangan dengki, tetamu tu pulak adalah blogger taiko, hebat meletup2 visitor blog diorang tp katanya jangan publish nama diorang.
Tak tau plak kenapa,,, mungkin tak nk aku numpang glemer diorang kot
:-)

Disebabkan diorang dtg tanpa inform, aku hidang makanan yang biasa2 je.
Kalau nak makanan luar biasa, ada jugak la biawak lalu lalang belakang rumah tadi ,,,, tp tak sempat plak nk bakar.
Tak pe lah ,, diorang pun datang nk menziarah je

Hehehehe, jangan jeles ye u olls

Sembang bukan main gembira, macam dah kenal lama. Aku kan frenly .. bole la join dgn diorang yg nampak sesempoi aku.

Tak lama lepas diorang balik, si el.... tu call aku. Katanya diorang dpt free ticket konsert aaron aziz, utk 10 orang. Ngam ngam la untuk diorang + family aku.
Waa, double seronok la aku.



Memang la aku skrg jatuh cinta dgn aaron, dpt plak ngadap dia.
Tak kira, aku dh terbayang-bayang dpt cuit pipi dia.
Mesti dia akan terkesima nengok aku

Maka, berpergian la kami semua ke kl, dlm usaha nengok konsert aaron aziz. Kenderaan memang sempoi.

Sebelum tengok konsert, aku sefamily makan kat satu restoran ni tp pelik sikit restorannya... cuma jual bubur. Segala jenis bubur ada. Aku pilih bubur pulut itam je. Dlm hati cuak jugak aku rasa, takut2 terselit pulut itam kat celah gigig. Buat malu kt aaron je nanti.

Satu lagi yang buat aku pelik ,,,, kenapa kitorang pergi kl naik basikal, satu basikal sampai naik 5 orang. Apa kejadahnya nih?.....


Tengah aku duk sibuk pikir, dengar bunyi punya la kuat. Sakit urat sarap aku tau

'
'
'
'
'
'
'

Aisehhhhhh... jam dah pukul 6 pagi.
Mimpi le pulak. 
Uwaaaaa... baru je nk panjangkan moncong, nk cium aaron
Kenapa la aku tido awai sikit semalam?


Namun ... tiba-tiba aku rasa sungguh cawan, ada ke konsert utt pelakon?
mimpi ni mempermain-mainkan aku nampaknya


No comments:

Post a Comment