Thursday 27 December 2012

Tart Buah



Suka dessert tak?
Kalau suka, mesti enjoi bila dapat makan fruit tart ni


 


Semua pun buat sendiri tau ... shell, custard.
Buah dengan beka itam tu je aku beli

Agak-agak jugak la kalau aku nak membongak pun. takkan sebab nak nampak hebat, aku kata buah dan bekas tu pun aku buat jugak. tu namanya penipu tahap antarabangsa




tapi satu yang tak ble tahan bila nak buat tart ni of course le shell dia
habis jari jemari yang mulus ni sakit-sakit
acuan dia kan tajam, tercucuk-cucuk le jari jemari ku

nak beli yang ready-made, tak kena dengan tekak aku ni
alang-alang ada regular customer, kena la maintain rasa dan kualiti



ada orang tanya selain buah-buahan macam anggur, kiwi n aprikot, buah apa lagi yang anggun untuk dijemaahkan atas tart ni

jawapan aku adalahhhhhhhhh

'

'

'

'

'

buah keras


sakit hati tak dengan jawapan hampeh sebegitu?



No comments:

Post a Comment