Wednesday 19 December 2012

Kuda Girl



dah aku kata, anak dara ini pantang nampak kuda
mesti dia bajet duk kat mexico, pegi kedai naik kuda je

kena la buat sikit pelaburan dari tengok muka dia macam katak kembong
tapi mampu ke aku melayan kalau dia nak naik semua kuda yang ada. 
melampaui batas tak?
alhamdulillah, batas itu berjaya dicantas
gud girl




hiburkanlah hatimu wahai anak, ibu menonton je korang sengih2 yek
sengihmu sengihku jua

kalau gini le tahap kegembiraan diorang, ok tak kalau aku beli sekor kuda

tapi... kena la ada gembala kuda, ladang. sapo nak jaga itu kuda? takkan itu kuda mampu berdikari carik makanan
ok, tak prektikal plak. baik pekasamkan duit utk beli kuda tu
ooo.. baru teringat, duit pun tak de untuk beli kuda 



kenapa tiap kali naik kuda kena ada orang yang nak pegang itu kuda?
tak ble ke lepas je kuda tu berpeleseran ikut suka hati dia

bila la dapat pergi mexico?... nak merasa jalan-jalan tepi air terjun naik kuda
kalau kat sini, naik kambing bole la

mana la my darling ni, dengar tak rintihan ni?




huh, kejap je dah nak habis cuti sekolah. kalau cuti sekejap je rasa, kalau weekdays bukan main merangkak-rangkak waktu berjalan

terpaksa le bermanis mulut dan muka pujuk anakanda potong rambut. kali ni aku berjaya pujuk angah potong sikit  rambut dia. serabot bijik mata aku tengok rambut dia. bukan je bijik mata, bijik halkum pun join serabot. dah le rambut panjang, langsung tak nak ikat

aku suruh nyonya kedai gunting tunjukkan model paling mantap. dia kan retis, kena la tiru gaya model antarabangsa, local punya tarak main ok. haaaa, retis yang very demanding. bajet diva la tuuuuu

aku  mandang je dari kejauhan sebab aku pun potong rambut
tengok muka angah terkerut-kerut
ntah apa yang tak kena dek hati dia

ok, aku mengerti. ni first time dia potong rambut kat kedai. selalunya omak eh yang buat part time tukang gunting. mungkin dia nebes. 

lepas dah siap rambut aku, cepat-cepat la bangun dengan harapan nak bagi sokongan moral kat dia. sekali nyonya tu kembangkan tangannnnnnnnnnnnnnn

amboi, patut le angah gitu
punya la nyaman bau ketiak dia
sekali dia kepakkan tangan, sekali hidong aku mengembang

haaaaaaa....terbaek di pasaran tuh

memang aku paham yang masalah ni adalah di luar kemampuan sendiri tapi diri sendiri tu kena la pandai handle

kalau dah tau kepam, jangan la pakai baju berstatus seksi gitu
pakai yang biasa-biasa je

hihihihiihi... memang seksa angah
dah le  lama proses potong rambut style model tuh. depan panjang, belakang pendek





di saat angah tahan azab dek kekepaman nyonya itu, along layan tab dan iwan jadi bodyguard. tab tu ubat untuk along tak cuit-cuit iwan. bila dah bengang kena cuit, perang pun meletus. bila dah perang, ibu pun tukar kostum resaksa. kalau tak pun, jadi kesatria baja itam



 




No comments:

Post a Comment