Wednesday 23 January 2013

Employee Appreciation Dinner 2013



haaaaa..., ni dia tuan-tuan dan puan-puan sekalian

gambar dinner jumaat lepas

punya la berkicau-kicau operator tanya bila nak buat dinner
bengkak je hati president nak jawab

dia punya stail, lebih baik duit untuk belanja dinner tu diconvert dalam bentuk bonus
which aku pun setuju sangat la
bukan sikit duit yang nak kena spend untuk dinner company nih
orang yang tak tau bole la cakap, yang tau ni.....
hish, what a waste


demi pekerja, muncul la dinner ni, senyap la semua yek yang menanti penuh debaran

sapa yang bising-bising nak dinner tu kalau tak datang memang le nak kena sula

tema dinner ni adalah hat
demi memeriahkan suasana, beli la aku topi ciput kat sinma berharga RM9.90
topi berbulu di hujung




siapakah wanita melayu bertudung merah itu?.....
alallaalla,,,,, malu la i
don't la mention, tengok je la

diri sendiri, boss, dan yang report dengan aku ... abang ajoi n fasha




melampau sungguh topi dia itu
boleh la tapau makanan lebih

lepak-lepak sambil tunggu orang lain sampai




tu dia mr. president yang berhati waja itu




huhuhu... dengan kawan-kawan
tak rajin aku nak bergambar bebanyak
sikit-sikit untuk kenangan je




makan time ,,,, makanan punya la banyak dan melimpah ruah
waktu balik pun banyak lagi
boleh panggil 2 kampung datang




limbo rock
kalau aku masuk, boleh jadi limbo zapin sebab aku kan pompuan melayu terakhir
ahaks




sukar mencari pemenang, last-last kena menari gangnam




pencarian "best topi"

angkat... jangan tak angkat
nasib semua dah ditebas indah,,, kalau tak muntah la semua pekerja




pemenang ....
topi dia sikit lebih kurang aku punya tapi sebabkan dia seksi maka juri pun pilih dia
sungguh tak adil dan kurang kesopanan
rupa paras yang jadi ukuran




peace....
tapi hati ingat nak balik je
hehehe,,, penuh kepura-puraan




abang ajoi yang tiba-tiba datang sawannya




artis jemputan... helmi the gimmick

aku pun tak pasti kenapa dia jadi pilihan

dinner 5 tahun lepas pun dia jugak




terpaksa ngikut helmi, dia suruh naik kerusi semua pun naik la









michael jackson le sangat





uwaaaa... balik dengan kehampaan, tak dapat terkam tivi sony itu

berlenggang kangkung la aku pulang dengan voucher giant rm40


2 comments:

  1. boleh saya tau kat mana nak dapatkan topi2 yg kecil tu ye

    ReplyDelete
  2. beli kat kedai biasa2 je. yang jual sepit rambut semua tu. kat kedai 2 ringgit pun pernah nampak

    ReplyDelete