Tuesday 5 February 2013

Masih Lagi




amboi korang ni, aku cuma down bukannya sindrom down

sampai hati kawan aku inbox kat fb ... tanya tahap sindrom down aku, dah ok ke belum?

sentap mak jemah dengan pertanyaan itu


uwekkkkk,,, jelir lidah sikit, tak eran mak jemah

berani anda melontarkan kata-kata itu yek



mood hari ni... masih down tapi sedaya upaya cuba berpositip

lunch time ni, aku nak tatap blog kak senduk.

biar semangat raksaksa datang kembali




menjelma la wahai raksaksa ... menjelma la bagi aku semangat



aiseh, rangka raksaksa pulak yang sebuk



 
tak pe tak pe, cuba lagi, usaha tangga kejayaan


 

tu dia.... raksaksa kepala tiga dah sampai

jaga jaga cik salmah, kepala mak jemah ada tiga ni, jaga-jaga nanti mak jemah skodeng

kasi jaga skirt tu elok-elok, nanti terangkat tiup dek angin




No comments:

Post a Comment