Friday 22 February 2013

Stock Pyjamas - baru punya



Dulu ada blog special untuk baju-baju ni tapi rasanya tak rajin pulak nak handle banyak blog. Jadi adalah bagus kalau semua pun aku longgok kat dalam ni

Lagipun aku bizi ngalahkan ketua kampung, maka keputusan ini adalah molek. Tak de le aku tergolek-golek untuk manage banyak benda








Harga adalah RM25 sepasang. Kalau ambil dua pasang aku bagi sikit kurang.

Size : 2 tahun sampai 7 tahun

Pada sapa-sapa yang selalu beli pyjamas ni mesti tau cutting dia kecik sikit. Jadi untuk keselamatan dan keselesaan, beli la yang besar sikit. Boleh la pakai lama sikit. Anak-anak pun kan cepat membesar


Barang lelong yang hari tu aku tunjuk pun masih ada lagi sikit. Biasa la, dah booking tapi tak nak amik. Last-last yang dikendung tak dapat, yang dikejar pun tercicir






No comments:

Post a Comment